PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

2/07/10

Diana Amir

Cete artis lagi kan...hehehe.
Sebenarnya dah lama sebenarnya saya jumpa Diana Amir nie. Ada ker member saya panggil dia Kak Lia...ini mesti terbawa2 nama dia dalam lakonan Sunsilk. Saya ni pun leh percaya.Almaklumlah lupa nama sebenarnya.
 Gambar nie amik dalam internet. tak dapat amik gambar dia pun sebab tengah keje

Nak dengar cete tak.........................panjang tau, tapi saya pendekkan cete nie yer.
Pertemuan nie berlaku kat dalam Guardian Jusco Melaka. Masa tu saya tengah rajinlah susun stok baru sampai. Tengah asyik susun barang, Kak Diana @ Kak Lia nie tegur saya dari belakang tanya ada jual sunblock tak. Sebelum tunjuk tempat sunblock, boleh lak tanya " Cam kenal lah".....ayat yang kurang sesuai ditanya. Dia pun jawab "Haah"....ada teruja jap lah jumpa artis nie...Macam jumpa apa lak...Masa kat Cashier Counter, Kak Diana @ Kak Lia nie sempat promote suruh tengok cete Samarinda "Laila Asyikin" kul 10.30 malam setiap hari Selasa hingga Khamis semestinya Di TV3. Best cete tu. penuh makna dan konflik. Jomlah kita sama2 tengok cete tu......Tapi bile keje petang tak dapatlah tengok sebab balik keje jer dah habis cete tu. Nasib baik ada online CatCH-up kat TV3.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails