PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

13/07/10

Reunion My Love

Hai...Dah lama rasanya tak update Blog nie. Letih dan sibuklah sejak kebelakangan ni. 

Oklah, hari nie saya nak cerita tentang Reunion My Love dengan member baiknya masa di Universiti dulu. Nama glamour member My Love nie ialah Bob. Sekarang nie dia tinggal kat Johor, dekat je ngan Melaka.  Dah lama sebenarnya mereka berdua nie tak jumpa. Sejak habis belajar kat Universiti dulu sampailah sekarang. Agak2nyalah dah hampir 4 tahun kot. Almaklumlah masing2 busy keje ngan family.
So, My Love jumpa dia kat Melaka. Reunion tu pada hari Ahad lepas kat Jusco Baru Melaka dalam KFC. Inilah salah satu gambar dalam Reunion tu. Hehehehe.

 Dari kiri, My Love, Qis, Haikal (anak Bob) dan Bob.

Lasakkan si Haikal tu. Qistina lak Jelous bile saya pegang dia. Ehhh, baru saya perasan, gambar saya ngan wife Bob tak delah dalam Reunion nie. Macam mana nak ada, 2 sahabat nie dah berjumpa lupa ngan wife masing2.

 Tapi saya ada ambil gambar Qis ngan Haikal. Qis sayang Adik sebenarnya, cuma dia takut tak dimanjakan lagi Oleh Mama ngan Bapak. Qistina Qistina!!! Tataplah wajah mereka berdua nie.




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails