PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

1/09/10

Little Princess/Prince of Posing Contest

http://ibuayahdamia.blogspot.com/Hai semua. Hari nie saya rasa macam seronok...tapi ada rasa berdebar sikit. Tak tahulah kenapa. Tak pelah biarkan jelah perasaan itu berlalu.

Sebenarnya hari nie saya nak Join Contest tajaan Ibu Damia (Little Princess/Prince of Posing Contest).

 contest berakhir 20/09/2010

Manalah tahu menang dan rezeki Hari Jadi saya (2/9/1983) tahun ini. AMIN. Saya suka masuk contest-contest nie. Lagi2 contest melibatkan si cilik...apalagi anak sayalah (Qistina) akan jadi mangsanya. So inilah gambar anak saya untuk contest tersebut.

Nama Si Manja: NUR QISTINA BINTI MOHD NORFIRDAUS
Umur Si Manja: 29 BULAN (17 APRIL 2008)
Story: Gambar nie diambil lepas Qistina mandi. Dia nak sangat pakai baju cantik walaupun duduk kat rumah. So, apalagi pas pakai baju cantik, dia pun posinglah depan kamera.

Contest ditaja oleh:


Sesiapa yang berminat lehlah buka laman web nie klik sini tau. Segala terma dan syarat ada dalam Blog Ibu Damia. Selamat Mencuba dan berjaya

2 ulasan:

Unknown berkata...

salam...saya dah review...

semua done..cuma tajuk contest tu bila saya klik keluar blog org lain...lagi satu nanti submit URL contest yer...bukan URL Blog...

thanks..

Unknown berkata...

ok done....dah review utk kali ke 2..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails