PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

10/12/10

Boringggg.....yer

Salam satu MALAYSIA dan salam Jumaat buat semua. Hari nie saya dapat MC sebab tadi pagi pegi klinik gigi. Saya pegi cabut gigi, so saya pun minta MC sekali. tak de mood nak keje lagi2 anak tak de. Tak pelah tak lama lagi saya dah nak berhenti kerja. Pandai2lah diaorang uruskan kedai (saya pun bukannya Manager, ada tak de sama jer kan....hehehehe).

Hari nie lak dah hari ketiga QISTINA duduk kat kampung. QISTINA seronok duk kampung. tak menangis pun duk sana. Mak Uda QIS belikan vitamin untuk QIS. Lepas makan vitamin, makin selera dia makan. Makan macam2. Anak MAMA dah besar dan bijak. Mama sayang QISTINA. Rindu tau. QISTINA tak rindu kat MAMA ngan BAPAK ker? Member2 kat tempat kerja semua usik saya. Diaorang kata " Ayah ko amik QISTINA tue ada maksud, dia nak cucu lagi tu. Nak suruh ko buat BABY @ ADIK untuk QIS". Mungkin benar....dan mungkin tidak. Jawapan saya ..... NO KOMEN. hehehehe.
Kalo QIS ada, MAMA leh bawa QIS tengok wayang cete nie


Macam best kan... tunggu QIS balik, MAMA BAWA ERK. Jaga diri baik2. SAYANG QISTINA. Muaaaaahhhhhh.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails