PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

4/01/11

SEMANGAT

Salam SELASA.

Kalau dulu saya keje, hari SELASA lah hari cuti saya. Tapi buat masa nie, hari2 adalah hari cuti saya. Dah seminggu saya duk umah. Ada gak usha2 keje sana sini. Tapi masih lum ada rezeki lagi.

Haaahhh... Tajuk entri macam baik. SEMANGAT....Semangat apa tu? Hari nie saya rasa bersemangat sikit, sebab saya dapat idea baru untuk buat blogshop yang lebih baik. Ini sebab saya baca buku : "MUDAHNYA BISNES DENGAN BLOGSHOP" tulisan oleh ZAMRI MOHAMAD. Buku nie baik tau. Banyak bagi saya idea dan panduan. Saya kan baru nak belajar buat blog. Nak gak berjaya macam orang lain dan memajukan diri kehadapan. Kalau MALAYSIA BOLEH, SAYA PUN BOLEH. Semoga apa yang saya lakukan ini diberkati oleh ALLAH dan berjaya. AMIN.

P/S : Sori entri tak de gambar. tak sempat nak amik

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails