PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

14/02/11

1000+++++FOLLOWER

Sejak dua menjak nie, saya rajin berblogwalking, yelah nak terjah BLOG rakan BLOGGER yang join GIVEAWAY saya. Dengan adakan CONTEST dan GIVEAWAY nie, saya dapat ramai kawan. Masa BW Seronok sangat baca entri-entri korang. Macam-macam cete dan info saya dapat. 

Saya rasa kagum pada blog-blog nie:





dan lain-lain BLOGGER.

Blog-blog kat atas tu, FOLLOWER diaorang dah 1000 lebih tau. Blog saya.... nak cecah 200 pun tercunggap-cunggap. Inikan nak cakap 1000 lebih. Mungkin saya nie tak reti nak buat entri yang best-best dan gempak-gempak, sebab saya nie tak kreatif orangnya kot. Dan mungkin juga saya nie tak rajin nak BW kat Blog rakan-rakan. Pas tu, bile BW lak tak rajin nak tinggal jejak dan KOMEN kat entri BLOGGER. BETUL TAK? Itulah kelemahan saya.

Tapi, bagi saya jika kite enjoy dengan LIFE kite, kite akan enjoy dengan apa yang kite buat. Yang penting, SEMANGAT mesti ada dan kuat. Saya akan berusaha memajukan diri dan memberi sesuatu yang terbaik untuk blog saya nie. Supaya suatu hari nanti saya juga boleh mencapai ke tahap macam mana rakan BLOGGER yang lain dapat. AMIN.

Doakan saya ye kawan-kawan.


4 ulasan:

Unknown berkata...

dilaz,
pasni rajin2 la bw & beramah mesra (tinggalkan jejak & komen di n3..) .. baru lah ade yg return BW.. ;)

blog kakyong pun belum cecah 1000 followers.. lagipun ia tak reflek keglameran blog.. tak semstinya blog ramai follower maka blog tu meriah & glamer & rank tinggi...

yg penting.. sama2 njoy blogging... & BW la sedaya yng mampu.. jgn push sgt.. nanti byk pulak koje lain tak siap...

ch@ berkata...

takpe dila tak perlu paksa diri. kita pun berblog biasa-biasa aja. orang suka, orang follow la. blog kita pun tak cecah angka ribu. janji kita happy.

dilazfamily berkata...

kak yong: betul tu...pas nie kena rajin sikit BW dan tinggal komen kan. tension gak bile push2 nie. yang penting kena enjoy.

ch@ : tak paksa lah. sekarang cuba nak enjoy jer bile wat n3. betul tu, org suka dia follow kan

:: Mrs.SyahNia :: berkata...

dear..takpe plahan2
blog scara ikhlas.. ;)

nanges tgk blog sndiri
suram je..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails