PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

8/02/11

CINTA MONYET

Kawan-kawan pernah tak ada pengalaman "CINTA MONYET". 

Napa erk kena panggil CINTA MONYET???? Ada orang kata sebab masa tengah mabuk bercinta tu, asyik bergayut kat telefon, sampai bil telefon melambung2 @ kredit habis dalam sekelip mata jer. Ada lak kata, bile berjumpa dapat bunga @ hadiah, senyum sampai ke telinga dan melompat2 kegembiraan. Macam2 lah.

Saya...... Saya ada gak pengalaman. Kejadian ketika sekolah rendah (masa darjah 6). Saya pun tak sangka masa tu ada peminat. Tahu2 jer dia bagi surat kata nak jadikah couple. Macam tak betul jer, bile fikir balik. Yelah, UPSR pun tak lepas lagi masa tu, dah sibuk nak bercouple. Tapi, masa tu saya biasa jer. Orang minat kite, so layan jerlah perasaan orang tu.  Tapi bile masing-masing dah masuk Tingkatan 1, dan sekolah lain-lain, terputuslah hubungan begitu sajer. .....Itulah cete saya, boring kan. Cete panjang sebenarnya, tapi Malas lak nak cete panjang2. Letih nak menaip. Saya nie bile nak cete tentang zaman kecik2, memang tak habis, banyak nak cete.

P/S : Nanti saya ingat nak buat entri masa kat UNIVERSITI bersama MY LOVE laklah.


4 ulasan:

Cute MuM berkata...

sori mencelah..
minta maaf tak sempat nak email lagi apa yang dilaz nak tue..
insyaallah cute mum cuba buat..
sekarang nie tak berapa sehat..
klik HB!

dilazfamily berkata...

Ok tak pe

ch@ berkata...

cinta monyet? hahaaa. kita la playgirl dlm skolah p ngorat budak lelaki. wakaka.

dilazfamily berkata...

amboi ch@...boleh tahan. mesti semua laki takut dan lari.yelah pompuan ngurat dia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails