PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

28/02/11

DAH DAPAT PENGGANTI

Salam semua. 
Ingat tak hari tue, saya ada buat entri pasal geram KAT HEARTBEAT. Siapa yang tak tahu dan tak baca entri tue, KLIK SINI.

Alhamdullillah, hari Sabtu sampai order HEARTBEAT saya. Pihak HEARTBEAT telah menghantar semula order yang sepatutnya. Dia minta maaf sebab salah hantar barang kepada saya. Tak kisahlah, janji apa yang saya order sampai kepada saya. Barang yang salah tue, saya dah pos balik kepada HEARTBEAT. Tak kan nak simpan gambar orang kan. Tak baik, lagi pun nak buat apa simpan. Baik saya pulang semula dan terpulang kepada mereka nak buat apa. BETUL TAK?

P/S: Nanti saya upload gambar HEARTBEAT tue. Ada dalam kamera lum upload dalam komputer lagi.

3 ulasan:

CiK Jue aka ibu FarisYah berkata...

nasib baik dapat balik yang lainkan..suka sangat...

Mama Zharfan berkata...

glad to hear that :)

me dh click HB!

dilazfamily berkata...

cik jue: tulah nasib baik dapat yang baru, kalo tak meraung...

MZ: Thank you. klik lah lagi di lain hari

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails