PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

23/02/11

DIARY HIDUPKU

Salam semua,

Hari nie saya tak tahu nak tulis apa. Cuma saya nak luahkan sikit apa yang saya rasa dalam hati ini. Tak semua yang kite pendamkan dalam hati boleh kite luahkan kepada orang walaupun orang itu kawan baik kite. Betul tak? Sebab, kadangkala kite tidak boleh percaya kat orang 100%. Orang boleh berubah walau dalam sesaat pun. 

Bagi saya, bile nak luahkan perkara-perkara yang tidak sepatutnya diluahkan kepada orang saya akan tulis dalam buku ataupun DIARY. DIARY lah tempat saya ,meluahkan apa yang saya rasa walupun ada orang kata, "zaman sekarang mana ada orang pakai DIARY lagi. Ketinggalan zamanlah ko nie". Tak kisahlah orang nak kata pa, tapi yang penting DIARY itulah tempat luahan hati saya. DIARY itu jugalah akan jadi panduan saya pada masa depan.

Napa saya kata panduan masa depan? Sebab.... kite tak tahu apa yang akan terjadi pada diri kite masa depan, manalah tahu tiba-tiba hilang ingatan ker (YA ALLAH, Aku Minta dijauhkan dari bencana ini. AMIN). Memang kite tak minta, itu semua ketentuan ALLAH. inilah panduan masa depan saya. Dalam DIARY tu kan saya cete macam-macam apa yang dah berlaku dalam hidup saya, siapa yang dekat dengan saya dan sebagainya. Sebab itulah saya suka tulis dalam DIARY. Orang pun tak tahu apa yang kite tuliskan.
Uollss  macam mana lak??

3 ulasan:

Cute MuM berkata...

cute mum pon ada diary.. tapi tulis bila terasa sesuatu yang sedih n tak nak luahkan kat suami atau sesiapa pon.. biar ia menjadi rahsia cute mum sendiri..

:: Mrs.SyahNia :: berkata...

sis..ain nye diary stakat
blog tu je lah..hehe

dilazfamily berkata...

CUTE MUM:Betul tu, diary tu utk yg tak dapat diluahkan kpd sesiapa termasuk suami

Ain: Kite mesti ada diary, blog leh jadi diary gak, tp yg terlalu personal tak cete kat diary kan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails