PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

5/02/11

GAYA TIDO SAYA

Waktu cuti perayaan nie, line internet kat umah saya tak bape baik lah. Tension dibuatnya, nak update blog pun susah. Saya tak balik kampung cuti nie, sebab keluarga saya datang MELAKA. So, tak baliklah ke kampung. Nanti saya buat entri pasal family saya datang sini.

Duk umah, layan tido jer cuti2 nie. Meh tengok Gaya tido budak perasan comel. 



QISTINA nie bile nak tido, bantal busyuk dia mesti ada. Bile bantal tu tak de mulalah dia menjerit cari bantal tu. Dah nak lunyai bantal tu dibuat yer. Yelah dari kecik sampai sekarang, bile bagi yang lain, dia kata ini bukan bantal kakak. Tak nak. 

Macam mana gaya si comel anda? Kiut kan bile tengok anak kite tido. Tenang jer jiwa nie 
 

2 ulasan:

ch@ berkata...

ini gaya biasa bila tido, oni boleh tido tersangkut kat sofa, kaki berjuntai kan bawah, badan atas soda siap botol kat mulut, sayang gambarnya ada pd pakcik dia. nanti nak ambik. cemana pun tidur sedap kalau dipeluk.

dilazfamily berkata...

ch@: unik yer gaya tido cik oni. QIS paling dahsyat kepala jer terjuntai badan kat atas sofa, tapi masa tu tak amik gambar lak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails