PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

2/02/11

HADIAH VOTE

Salam semua.

Lepas baca entri MAMA BALQIS, terus saya ingat nak share sesuatu kat awak semua. Nak baca entri MAMA BALQIS klik SINI.

Dah lama dah saya dapat hadiah vote nie (uoppss...bukan saya tapi QISTINA). Hadiah apa yer....nilah hadiah yer









Buku-buku dari terbitan KARANGKRAF. Jumlah harga buku ni RM 15 (saya tengok harga kat belakang buku). Tapi, saya tak kena bayar apa2 pun (yelah kata hadiah kan).
Hadiah ni adalah hadiah Saguhati dari karangkraf sebab saya masukkan QISTINA peraduan dalam laman web PA & MA dalam ruangan GAYA ADIK. Masa tu saya masukkan QISTINA pada peraduan bulan SEPTEMBER 2010. Hadiah tu, Karangkraf pos ke rumah, tak silap awal bulan DISEMBER 2010. Saya pun tak sangka QISTINA leh menang sebab peraduan tu kena VOTE. Alhamdulillah tu rezeki namanya kan. 
P/S : Itulah pertama dan terakhir saya masuk peraduan yang menggunakan sistem VOTE. Tak berapa suka sebab susah nak minta kawan2 VOTE kite.


4 ulasan:

Cute MuM berkata...

tak pernah masuk contest kat majalah lagi... tapi teringin nak try..
klik HB!

dilazfamily berkata...

masuklah CUTE MUM. Seronok tau. Tapi keluar kos sikitlah (kos stamp ngan gambar kena cuci)

ch@ berkata...

suka nak masuk di majalah, tapiii nak mencuci gambar tu, bercinta sungguh. awak, ada eh dalam majalah ni, haaa mujur kita dah beli, gambar nombor 2 tu, sepupu kita dgn anaknya muQri. kikiki.

dilazfamily berkata...

ch@:ni kat online web PA & MA ..kat majalah tak de

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails