PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

4/03/11

NAK PILIH YANG MANA SATU.....

Pencuci muka dah nak habis...
Krim muka pun dah nak habis...

Sekarang nie tengah pening nak pilih yang mana satu. Bukan apa, saya pelik sejak duduk rumah tak bekerja nie, jeragat makin banyak keluar kat muka nie. Adakah disebabkan terlalu stress dia keluar banyak? Saya jarang ada jerawat, tetapi jeragat banyak. Maybe sebab kulit jenis berminyak.

Sebelum nie, saya pakai OLAY pas tue pakai NEUTROGENA dan sekarang pakai CLEAN & CLEAR. Ini dah nak habis, tak tahu nak pakai apa...tengah cari yang betul-betul sesuai ngan kulit. 

Dalam fikiran nak try SAFI RANIA nie

  
atau pun SAFI BALQIS PERFECT 10 yang baru tue. Tengah fikir-fikir. Ini semua adalah pengaruh iklan kat televisyen lah. Mana satu saya nak pilih erk? Nantikan di lain entri, saya akan pilih yang mana? Awak semua guna jenama apa?

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails